HTML

Minden, ami én

Rólam, azokról a dolgokról, emberekről, tárgyakról, ocelotokról, amelyek körülvesznek engem.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Angolozás Nykee-vel

2008.06.15. 17:36 Toxybácsi

A kedd reggelem azzal indult, hogy Nykee felhívott telefonon, miszerint az angol tanár mégsem íratja meg vele az angol írásbelit, aminek külön örültem, mert így lehetőségünk nyílt arra, hogy az előző napi elméleti nyelvtant a gyakorlatban is megnézhessük.
Úgy beszéltük meg, hogy Sülysápra megyünk hozzájuk és ott csesszük el a délutánt. Így is lett. A 16.13-mas vonatra szálltam fel (ami 16.24-kor szerencsésen meg is érkezett Rákoshegyre), majd irány Sülysáp. Gyömrőn Nykee is felszállt a vonatra, és közölte, hogy nagyon kell pisilnie, tehát a délután további része meg volt alapozva. Aztán megmutatta, hogy milyen irkafirkákat kreált az angolkönyvébe, amelyet módszeresen megmosolyogtam.
Sülysápon aztán betértünk egy ABC-be, mert ToxyBácsinak cigi kellett, majd pedig elindultunk Nykee-ék háza felé. Útközben a szokásos ökörségeket nyomtuk, én pedig felfedeztem, hogy a tizenegy éves lányoknak nagyon szűk a puncijuk, ezért hát jó barátnőjelöltek válhatnak belőlük. Ezt követően pedig két öregasszony mögé kerültünk, akik átlag 1 m/s-os sebességgel haladtak, és mindez alapjaiban szabályozta a kettőnk gyaloglási sebességét is.
Aztán betérve egy kis mellékutcára sikeresen lejárattam Nykee-t pár szomszédja előtt, mert akkorát csuláztam az útszéli csalánosba, hogy azt még azok is tisztán hallhatták, akik ott se voltak. Mindezen előzmények után aztán megérkeztünk hozzájuk. Itt egy bizonyos Kun Kriszta, alias szőrcsomó fogadott engem egy nyakba ugratós öleléssel (azért szőrcsomó, mert kb. a haját láttam össz-vissz, amivel sikeresen ki is verte a szememet), majd kötelező köszönések után irány Nykee szobája, ahol aztán...
Igen, poénkodtunk vele, hogy megtörténik "a dolog", de úgy gondoltuk, Lacci valószínűleg ezt rossz néven venné, ezért inkább letettünk erről a szándékunkról, és belevágtunk az angolozásba.
Az, hogy hogyan ment, meg milyen példákat néztünk meg, kihagyom, mert az unalmas. Bár megemlíteném, hogy Nykee szerint Kolumbusz Kristóf 1969. július 21-én fedezte fel Amerikát. Eme tévedésére azonban a késő esti órákban került sor, így azt mondom, ennyi hibaszázalék belefér.
Az angolozás közben Kriszti sms-t írt nővérének, hogy kérünk-e pudingot, és mi kértünk és mi kaptunk. És ez jó volt. Aztán volt délutáni uzsonna, amelynek során a virslire olvasztott sajtos izét tettek tányéromra, amelynek optikai hatása több volt mint gusztustalan. Aztán folyamatosan rámordítottak, hogy "egyek paradicsomot, és paprikát" és így ettem paradicsomot és paprikát.
Azután visszamentünk angolozni, majd Nykee anyja felkiáltott, hogy kérünk-e fagyit. Házi készítésű, lefagyasztott epres jégkrém pohárkában. Nagyon finom volt, de ragadtam tőle mint az állat.
Angolozás közben aztán úgy döntöttünk, kiakasztjuk MSN-en keresztül Laccit, és megzavartuk őt gyakorlás-tanulás közben. Nykee a fejemre tett egy Jägermeisteres kalapot, amiben több voltam, mint gyönyörű. A beszélgetés körülbelül 15 percig tartott, aztán mentünk vissza angolozni.
Estefele aztán mindketten kezdtük unni a dolgot. Agyilag hullafáradtak lettünk, aminek az lett az eredménye, hogy inkább a Nykee számítógépén tárolt videókat nézegettük. Visszanéztük a "Nykee, játssz magaddal" c. örök klasszikust, valamint Nykee megmutatta nekem, milyen ajádékvideót készített élete párjának a féléves évforduló alkalmából (plusz a csúszás :DDDD). Tök megható volt. Persze tény, hogy kissé hatásvadász (főleg a vége), de egy aranyos gesztus. A zárókép, amikor kézenfogva távolodnak a kamera elől és mindezt fekete-fehér színekben, na ezért él-hal minden hollywoodi producer XD
Miután végeztünk a videókkal, ideje volt indulnom, hogy elérjem az utolsó vonatot. 10 perccel a vonat indulása előtt indultunk útnak, és végig azon paráztam, hogy vajon el fogjuk-e érni (mert emlékeim szerint a házig vezető út több volt mint 10 perc). Aztán kiderült, hogy Nykee a bolondját járatta velem, mert egy teljesen másik úton mentünk, ami rövidebb volt, így sikeresen elértem a vonatot, ami szinte teljesen üres volt. Elég hamar megérkeztem Rákoshegyre, sőt az utolsó buszt is éppen elértem, szóval hamar otthon voltam. Aztán még gyorsan felnéztem MSN-re, gyorsan szerelmet vallottam Laccinak (ami cenzúrázott verzióban megtekinthető a www.gaysex.com oldalon XDXDXD), majd aludni tértem.
Szóval ahogy azt előre sejtettem, az angolozás nem volt mosoly nélküli. Tök jól éreztem magam Sülysápon, és annak meg külön örülök, hogy végül is - ha egy kis kitérővel is - de Nykee megkapta a 2-est év végén angolból, így nem kell augusztusban újra vizsgáznia :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokargabor.blog.hu/api/trackback/id/tr68521672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása